Palvelumuotoilun tavoitteena on tuottaa parempi asiakaskokemus kannattavasti.
Suunnitteletko uutta palvelua, mutta et ole varma, miten se otetaan vastaan? Tuntuuko, että palvelu ei toimi, mutta et tiedä missä? Mietitkö, mistä asiakkaat oikeasti pitävät palvelussasi, ja missä kenties satsaat turhaan ylilaatuun?
Palvelumuotoilu tutuksi -koulutuksessa käsitellään palvelujen kehittämistä ja suunnittelua asiakaslähtöisesti ja kannattavasti. Koulutuksessa käytetään uusia, osallistavia ja oivalluttavia palvelumuotoilun työkaluja. Koulutus antaa valmiudet hyödyntää palvelumuotoilua omassa organisaatiossa.
Koulutuksen sisältö:
- Perehdytään palveluliiketoiminan uusiin suunnittelutyökaluihin.
- Tutustutaan erilaisiin tutkimus- ja analyysityökaluihin, kuten luotaimiin, havainnointeihin ja etnografisiin menetelmiin sekä palvelulaadun mittareihin, joiden avulla palvelutuotannosta saa paremman otteen.
- Käydään läpi case-esimerkkejä.
Kenelle:
- Koulutus sopii kaikille, jotka etsivät palvelusta kilpailuetua.
- Henkilöille ja tiimeille, joiden tehtäviin kuuluu yrityksen tai organisaation palveluiden kehittäminen, myyminen, markkinointi ja vastuu asiakkuuksista.